برگزاری جلسه هم اندیشی کمیته اشتغال شهرستانی در بهزیستی شاهین دژ

جلسه هم اندیشی کمیته اشتغال شهرستان در خصوص ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی در شاهین دژ برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ،

با حضور ریاست بهزیستی شاهین دژ و کارشناسان امور اشتغال و توانبخشی و اجتماعی و همچنین نمایندگانی از ادارات فنی حرفه‌ای ، اداره کار و تعاون ، کمیته امداد و بانک های عامل رفاه و توسعه تعاون جلسه هم اندیشی کمیته اشتغال شهرستان در سالن کنفرانس بهزیستی برگزار شد.

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از بانیان جلسه و خوش آمد گویی به میهمانان گفت : اعتبارات اختصاصی به پرونده های تشکیل شده توسط مددکاران بهزیستی به تصویب رسیده و پس از طی انجام مراحل اداری ، این افراد برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می شوند .

وی در ادامه گزارشی از عملکرد تسهیلات اشتغالزایی و ثبت اشتغال های ایجاد شده در سامانه رصد ارائه دادند و درباره لزوم پیگیری برنظارت‌های مستمر بر اشتغال‌های ایجاد شده تاکید کردند.

داداشیان خاطر نشان کرد که ؛ از تعداد ۳۴ سهمیه اختصاصی به بهزیستی شهرستان توانسته ایم تعداد ۳۶ پرونده اشتغالزایی را در سامانه رصد ثبت نماییم و این نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۶ درصد داشته است .

گفتنی است در ادامه جلسه نمایندگان ادارات و روسای بانک های حاضر در جلسه پیشنهادات و راهکارهای خود را در جهت توانمندسازی بهتر و اشتغالزایی بیشتر جامعه هدف بهزیستی ارائه نمودند .

کد خبر 96412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد